čtvrtek 29. října 2009

Vracím se zpět. Budu samuraj!

I když to možná zní pateticky, vracím se na začátek mého chronomagorického bytí. Když jsem definitivně podlehnul kouzlu malých zubatých koleček, první hodinky, které jsem pořídil, byly Seiko Samurai. Pro seznámení s tímto modelem uvedu, že se jedná o velmi oblíbené, robusní (a velmi, ale opravdu velmi těžké) hodinky, které se prodávají snad pouze v Japonsku (co je dobré, to si nechají doma - vidíte je?) a o kterých se dá právem napsat, že jsou kultovní. Seiko má v současné produkci (byť Samurai už se asi rok nevyrábí) takto oblíbených modelů několik: Sumo, Monster, Alpinist či Spirit. Na Spirit čekám a jednou se jich dočkám.
Teď jsem se rozhodl k návratu k Samurajům. Na fotografii jsou moje původní, černé. Protože je už nemám (tehdy udělaly místo tuším Archimede Pilot Chrono, ale už si nejsem jistý) a protože se na Chronomagu objevila nabídka na bílou verzi (méně častá varianta, taková metroušská; pro pořádek dodám, že existuje ještě varianta titanová), váhal jsem asi dvacet vteřin a pak jsem se rozhodl. Teď už jsou hodinky skoro na cestě ke mně, počítám, že příští týden budu moct vložit živou fotku.

Fotogalerie mých původních černých