sobota 3. října 2009

G-Shock Hard Core Ability, jízda začíná!

Konečně se moje situace stabilizovala, řemeslníci odešli a já se mohu vrátit ke svému staršímu projektu, kterým je G-Shock Hard Core Ability, tedy řečeno stručně a jasně pokus, co vše digitálky Casio vydrží.
Ke svému pokusu jsem nezvolil hodinky nové, ale použité - jednak proto, že u nových hodinek lze očekávat větší odolnost a pak - použité jsou levnější. Nějakou dobu jsem se rozhédál na Aukru, až jsem nakonec vybral.

Popis testu
Co jste chtěli svým hodinkám udělat
Rázy a vibrace


Finálním modelem pro zničení se nakonec staly Casio G-Shock DW-9000 a abych dlouho nezdržoval, první kolo je zde: Eskimo test.
Po vložení do mrazáku teploměr ukazuje -14°C, příštích nekolik hodin nebude pro Casio moc příjemných...

Následovat budou teplotní šoky:
  1. vhození do vroucí vody, rozpuštění ledu a vaření po dobu 10 minut
  2. rozhicované hodinky vložím opět do mrazáku (snad na to nepřijde manželka...)
  3. vzápětí je strčím na 10 min. do trouby, kterou nastartuji na 200°C
  4. a nakonec je umyji v myčce, aby byly čisté před dalšími pokusy ;)