sobota 24. října 2009

9. podzimní Medlánecký pochod

Po propadáku s počasím, který nastal minulý týden, jsme se dnes vyhrabali ven a i když počasí nestálo za víc, než za to neslušné smradlavé na botě, dali jsme dětskou variantu (protože jsme šli s dítětem). Je neuvěřitelné, jak jsou ty krátké trasy vysilující. Děti pořád zastavují, remcají, zdržují, čůrají, pijí, svačí, bolí je nohy, je jim zima, je jim horko, nebaví je to, chtějí domů na pohádku atd. Ve finále jsem byl víc nachozený, než kdybych šel minimálně dvacítku a mentálně jsem byl na úrovni houpacího koně.

Start pochodu byl ve středisku Sýpka, což se ukázalo býti celkem problémem, protože jsme nevěděli zcela přesně, kde ji hledat. No, našli jsme. Z centra starých Medlánek jsme vyrazili po zelené přes Medlánecké kopce a pak dále do Komína a Bystrce. Tuto část jsem už znal, vedla tudy závěrečná část Kudrny. První samokontrola byla na Medlaňáku, druhá v ZOO Bystrc (dali nám razítko). Odtud už jsme se vraceli pod Mniší horou k letišti (kde mě adoptovala místní číča) a dolů do Medlánek. Cíl byl v Restauraci u Němce (čili u Fašisty, jinak se této paluši neřekne). Po třinácti kilometrech jsme dostali každý odznak, pohlednici, diplom. Na startu jsme vyfasovali Horalku a já propisku.