čtvrtek 29. října 2009

Je to nejmenší a měkké. Co je to?

V týdnu jsem se pohyboval po Vaňkovce a slyšel jsem nějaký hluk. Když jsem přišel blíž, hluk se změnil v marketingově-optimistické hulákání do megafonu a když jsem přišel nejblíž, tak se z toho vyklubala promo akce na Windows 7. Nechtěl bych být v kůži těch yuppies, kteří to prezentovali - nikdo z hloučku opravdu nevypadal na jejich zákazníka.
Jako starý člověk už leccos pamatuji a když si připomenu Invex v roce 1995, kde Microsoft (ano, správná odpověď na hádanku z titulku zní: Microsoft) prezentoval Windows 95 a když si vzpomenu na stovky tisíc lidí (tehdy Invex navštívilo tuším více než 300.000 lidí), kteří chtěli tehdy nevídané (mimochodem: kde byl tehdy Linux? A kde je dnes?) vidět na vlastní oči, pak dnešní nezájem o další - a pravděpodobně povedenou - variantu operačního systému alespoň mě trochu překvapuje.
I když je krize a lidé musí myslet na důležitější věci.
Třeba na budoucnost.