středa 28. října 2009

Hrátky s pédéáčkem

Když nevím, co roupama (což se mi přihodilo dnes ráno, neboť v kuchyni to vypadalo jako na Václaváku), vymýšlím po čem nic. Dnes jsem se v této slabé chvilce rozhodl, že se podívám na zoubek svému PDA. Napřed jsem měl trochu problém ho najít, potom jsem ho chvíli resuscitoval a nakonec jsem se i odhodlal i za cenu toho, že přijdu o všechna data. I když jich bylo dost, zase tak moc jsem je nepotřeboval.
Loni jsem v rámci nějaké hypersuper nabídky od T-mobile koupil za pusu MDA-III (nebo jak se to jmenuje, v podstatě je to HTC 3300 Artemis), ve kterém běhali jejich (customizované, tedy pořádně dodrbané a zpomalené) Windows Mobile 5. Po chvíli hledání na webu jsem (u Mgr. Hulána, přiznávám) našel návod na upgrade systému na WM 6 (sice varianta od britského dusíku, ale svižná a hlavně po dalších úpravách navenek decustomizovaná) a protože jsem zařízení stejně nepoužíval, prubnul jsem to.
Ne vše se mi podařilo na poprvé, ale podařilo se. Výsledek stojí za to, protože kromě lepšího ovládání je systém opravdu výrazně rychlejší.