pondělí 1. června 2009

O čem jsem chtěl psát

Původně jsem chtěl napsat do rubriky "Co mě štve" článek o tom, jak České dráhy dělají marketing (to se pozve veřejnoprávní novinář, dětičky - to aby se to líbilo - a jde se testovat, jestli je vlak rychlejší než auto. Do vlaku nastoupí na předměstí Prahy, např. v Horních Počernicích a vidlákům u rádia tvrdí, že jedou ze Středočeského kraje a že jsou v Praze 2x rychleji. Tak vážení, příště si dáme závody z Brna do Prahy, protože jestli je něco katastrofa, tak je to stav dálnice D1 a ne ulic v Praze. Tam ukažte, co neumíte, tedy jezdit rychle, pohodlně, levně a načas.)
Pak jsem zapnul rádio na jiné stanici, tedy na "Nové brněnské rádio Čas" a nestačil jsem se divit. Tedy divit, žasnout, nevycházet z údivu, kroutit hlavou a krčit rameny. Dnes spadlo letadlo, už je to několik hodin. Ale tady, protože to je POHODOVÉ rádio, tady vám to neřeknou. Jako tehdy, když se teroristi trefovali do věžáků na Manhattanu. Moji kolegové v práci tehdy taky upřednostňovali pohodová rádia, takže jsem se o tom dozvěděl až večer v televizi. Netvrdím, že zprávy musí být za každou cenu krvavé, jak nám předvádí třeba TV Nova, ale toto už mi přijde přinejmenším pokrytecké.
Edit: jednalo se o letoun Airbus A 330-203 F-GZCP, provozovaný Air France. Zde je fotografie tohoto stroje, když je ještě v továrně natřený zelenou základovkou.