úterý 2. června 2009

Na každým šprochu

Tak se nám dnes komunisti skrze předsedu Filipa rozohnili, že jim Česká televize škodí tím, že vysílá dokument o Horákové. On to sice řekl trošku jinak, ale myslel to takhle. Má pravdu, nebo ne?
Já si myslím, že ano. Všimněte si, že před každými volbami ČT do vysílání zařazuje pořady, které mají lehce a podvědomně připomenout, že komunisti jsou xxx (dosaďte si sami). Teď je to Milada Horáková, před minulými volbami to bylo stažení natočeného dokumentu "Po stopách hvězd", před tím zase Zdivočelá země. Ať mi nikdo netvrdí, že to nedělají schválně.
Mimochodem - Jiřina Švorcová byla za mlada pěkná šťabajzna.
Nejsem komunista, nikdy jsem v této straně nebyl a nikdy jsem je nevolil. Přesto jsem toho názoru, že televize by měla být nestranná, protože za to ji platíme a za tímto účelem byla zřízena.