pondělí 8. června 2009

Zelená smrt

Přiznám se, že kromě odvolení v pátek odpoledne jsem letošním prvním a bohužel ne posledním (díky Jirko) volbám nevěnoval pozornost. Na vině bylo rozhodnutí, že všechny země sedmadvacítky začnou počítat výsledky až po ukončení voleb a protože někteří mamlasové volí v neděli (neděle soudruzi, neděle je od slova nedělat a ne si zkazit víkend volením), první výsledky se začaly shromažďovat až po 22:00 hod. Jsa člověk pracující a pracovitý, touto dobou jsem už pěkně zhluboka oddychoval do kanafásku a nějaké volby mě nikterak nezajímaly.
Ráno jsem v rádiu vyslechl sice jakousi svodku výsledků - volby dopadly dobře, ale mohly dopadnout lépe - a protože jsem celý den trávil v kraji, kde nerozeznáte pozdrav od kletby, byl jsem až do večera ve sladkém nevědomí.
To ale přešlo.
Podle čerstvé informace Bursík odstoupil z čela Strany zelených a jeho místo zaujal Liška.
I když jsem dlouhou dobu nebyl příznivce této strany a zejména někteří jejich ministři i poslankyně mě dokázali vždy rozčílit jako nikdo (Džamila i Kocáb stejným dílem, stejně jako madam Zubovová či Žáková), takový konec si asi nezasloužili.
Pokud bude jejich předsedou člověk, který na ministerstvo chodil bez kravaty s batohem a digitálkama (DIGITÁLKAMA!!!), tak je to jejich definitivní konec.
Ale co. Už babička říkala, že všechno zlé je na něco dobré.
Tak i jejich zmizení z politické mapy nebude až taková tragédie.