středa 4. listopadu 2009

Už to vím. Jsem samuraj.

Dnes jsem - navzdory rčení - opět vstoupil do stejné řeky. Jak jsem zde již avizoval dříve, stal jsem se opět majitelem Seiko Samurai SNM009K, tedy takřka legendárních a dle mého názoru jedněch z nejlepších potápěčských hodinek, které tato firma produkuje (a to má profesionální řadu Prospex, kde jsou velmi drahé kousky).
Kdysi jsem už tyto hodinky měl, ovšem v černé variantě. Černá je dobrá, krásná, robusní. Měl jsem trochu strach z této metrosexuálně-prďácké varianty, ale je to v pohodě. Hodinky v bílé variantě ciferníku mají na rozdíl od černé varianty světlejší lunetu a nerezovou korunku (velmi netradiční) a dávají velmi výrazně vyniknout nerezu, ze kterého je vyrobeno pouzdro.
Zatím mám pouze jednu fotku, pořízenou dnes odpoledne v autě, ale časem jistě přibudou další (hlavně na ruce). Konečně mám zase nějaké pořádné hodinky ;)