pondělí 2. listopadu 2009

Třetí světová válka?

Nemám nic proti homosexuálům. Jestli jednoho občana uspokojuje, že strká svůj pohlavní orgán do análního otvoru jiného občana, je to jeho věc. Není to přirozené a není normální, že to je za normalitu považováno. Jsem heterosexuál a taky to nikomu nevnucuji.
Ostatně - vnucovat někomu svoji sexualitu je možná za hranicí nejen dobrého vkusu, ale i příslušných paragrafů o sexuálním obtěžování.
V minulých dnech mě ovšem vytočila reklamní kampaň na Radiožurnálu, která - jsa propagujíc nějaký genderový filmový festival - používá termín "Třetí světová válka pohlaví". Nejprv se přiznám, že v této souvislosti nerozumím termínu genderový, protože podle wikipedie toto slovo označuje něco jiného, než ptáčky a pipinky.
Asi mi něco uteklo, ale nějak jsem nezaregistroval, že by v minulosti proběhla první a druhá pohlavní válka. Pamatuji si jen sexuální revoluci a hořící podprdy, jo, to byly časy...
Protože žádná pohlavní válka zatím neproběhla, chápu to jako otevřenou výzvu, ve které se homosexuálové a lesby (proč se slovo lesba tak často zdrobňuje?) chtějí vyhlásit válku nám, normálním a vnutit nám svoje pojetí sexuality. Ostatně, veřejné předvádění vlastní zvrácenosti je jim vlastní.
Nevím jak se k tomuto postaví ostatní.
Já bych je s tím poslal... však víte kam.
Věřím, že někteří jsou tam jako doma.