neděle 8. listopadu 2009

To se mi snad nezdálo...?

Znáte to možná taky*. V televizí do zblbnutí nějaká reklama a běží a běží a vy si nakonec řeknete, že to taky zkusíte. Tak jsem i já naletěl na reklamu, že T-mobile rozdává 100000 mobilů a řekl jsem si, že to za těch pár korun vyzkouším (mám kreditní tarif s minimálním plněním a stejně to nemám čanci provolat). Tak jsem před pár dny poprvé zkusil akci Vánoce a ačkoliv jsem na první pokus dal správnou odpověď, vítězem jsem se nestal a mobil nedostal.
Jenže ve mě hlodal červ a včera večer před usnutím jsem to zkusil znovu. Protože vyhodnocení chodí jednou za hodinu a v mém případě to bylo opravdu skoro za hodinu, šel jsem v klidu spát a nechal jsem si zdát krásné sny. Tentokrát opravdu krásné, i když se mě na ně neptejte, protože si z nich stejně nic nepamatuji a ráno jsem se musel resuscitovat dvěma růžovými záchranáři (kdepak, nebyla to malinová vodka, ale ibalgin).
Nastartoval jsem mobil a první SMS, která dorazila, mi oznámila, že jsem vyhrál mobil.
Milí růžoví přátelé, děkuji. Udělali jste mi po ránu radost a to se v mém věku opravdu cení.
____________________________
* Znám dvě rodiny, kde to neznají, protože nemají televizi.
Mňouka jsem si vypůjčil zde