sobota 26. prosince 2009

Proč si ten Mirek nedá říct...?

Onehdy jsem si všimnul, že Mirek Topolánek řeší další kauzu, tentokrát (opět) spojenou s jeho bydlením. Musím se přiznat, že jsem musel dlouho a výrazně kroutit hlavou, protože jsem nepochopil, proč si nedá už konečně říct.
Když si to promítnu jen tak letem světem, na co ho dokázali novináři utáhnout, pak to bylo zejména:
- jeho kamarádění se s Markem Dalíkem
- jeho dovolená v Itálii
- jeho bydlení s Markem Dalíkem
- jeho nevyřešený vztah s Lucií Talmanovou
- jeho útěk ze sněmovny
- jeho současné bydlení
A určitě jsem na něco zapomněl.
Proč se ale nepoučil? Proč mu trvalo šest let, než se rozešel s Markem Dalíkem (alespoň přes média)? Proč jede na dovolenou k Berlusconimu a větrá si na zahradě papouška? Proč rok na to jede opět do Itálie, aby se producíroval na jachtě direktora ČEZu? Proč si - kurnikšopa - nekoupí vlastní byt či dům a řeší to nákladným nájmem? Proč musel složit poslanecký mandát?

Před sněmem ODS jsem měl vytrvalý pocit, že to chce Mirek zabalit. Nakonec vystoupil a řekl, že je zpět. Trochu pozdě, ale přece.
Jenže co když zpět není. Co když je mu to všechno už tak nějak jedno?
Nebylo by načase, aby to už konečně vyřešil jako chlap s gulama?
Zdrojem fotografie je aTeo