neděle 9. srpna 2009

Proč nemám rád našince na dovolené

Jak jsem se okrajově zmínil u příspěvku na téma utopený mobil, nemám rád češtinu na pláži. Důvodů může být jistě více, např. si rád odpočinu a vypnu mozek, nemusím pořád poslouchat nějaké křupanství drahých majoritních spoluobčanů. Proto jezdím na dovolenou do italského Lignana, kde tráví volný čas zejména italové a cizinci jsou zde ve výrazné menšině.
Letos mi manželka referovala, že s dcerkou potkali nějaké paštikáře (rozumněj občany České republiky), kteří v parku zabrali lavičku a hodovali na paštikách. Pochopitelně mi hned vynadala, protože jsem na jejich adresu použil spoustu nevybíravých slov. Další den mě dcerka vytáhla do stejného parku a co jsem viděl, to mě opravdu otočilo kufr. To, že někdo na dovolené zprominutím žere paštiky je - připouštím - jeho problém. Ale proč po sobě ten dacan nemůže alespoň uklidit? To musí všichni vidět, že Česká republika je země prasat? Bohužel se to týká i Moravy. A to nehovořím o tom, že jízdní kola se zde parkují před domem - a to i v noci. Nemáte taky pocit, že je to jako z jiného světa? Že pokud byste se takovéto pošetilosti dopustili v naší domovině, do rána vám na jízdní kolo zůstane pouze vzpomínka? Vítejte v ráji!
Jak dlouho bude ještě v myslích našich spoluobčanů zakořeněné to svinské "kdo nekrade, okrádá rodinu"? Bohužel nemám pocit, že by se to změnilo dříve, než u nás natrvalo zakoření islám a ústavu nahradí šaríja...

Na fotografiích jasně vidíte: polotučné mléko Tesco, tavený sýr Smetanito a sada paštik Hamé.
Snímky byly pořízeny zde.