neděle 9. srpna 2009

G-Shock a moře

O tom, že G-Shock vydrží opravdu hodně se ví a není o tom sporu. To byl důvod, proč jsem si tyhle digitálky koupil (i když jsem jinak samozřejmě zapřisáhlý odpůrce jakékoliv časomíry, která běhá na baterky). A protože jsme se jel rachtat do moře, kde je hodně, ale opravdu hodně zvířeného písku (jezdím do Itálie, nikoliv do Chorvatska, protože chorvatské válečné zločiny mě opravdu odrazují a navíc nesnáším masovou přítomnost občanů stejného - tedy tohoto - státu na jednom místě). Jak obstály Casia? Jak jinak, než dobře. Ve vodě do nich nenateklo (na rozdíl od vodotěsného pouzdra, ve kterém se utopil můj Sony-Ericsson K770), na vaření těstovin jsem využil minutku a v den odjezdu mě dokonce měl vzbudit zabudovaný budík (což neučinil, neboť jsem se probudil sám).