neděle 16. srpna 2009

Chyťte si ho

Chyťte si Yetiho je nová kampaň, za kterou stojí mladoboleslavská Škoda. V čase krize je třeba propagovat a tak se jedná o kampaň značně agresivní, útočící na nás ze všech stran. To bych celkem překousl, ale bordel, který nám teď udělali před domem na chodníku, za to bych Yetiho chytil a za jeho přemrzlá varlátka bych ho zhoupl v průvanu. Je opravdu nutné, aby někdo přes šablonu posprejoval chodník jen proto, aby upozornil na reklamní kampaň dominantního tuzemského výrobce automobilů? Domnívám se, že ne.

PS: Johny mi v sobotu při dobývání objektu STM S-33 řekl, že jsem viditelně insporovaný filmem Falling Down. Ano, jsem. Jsem zhruba ve stejném věku jako hlavní hrdina a vytáčí mě stejné věci, stejný švajnerajn, který iritoval i jej. Jen doufám, že neskončím stejně, jako on...