pátek 8. ledna 2010

Kalamita

Když jsem se ve čtvrtek večer díval z okna, vůbec mě nenapadlo, že celý pátek prosněží.
V pátek nastala díky přívalům sněhu celkem logicky kalamita a kdo nemusel, raději nechal auto doma. Já musel.
Při pohledu na ty záplavy bílého štěstí jsem si uvědomil, že obě moje děti - a dcerka především - budou nadšené, vytáhnou boby a vyrazí na nedaleký kopec, oficiálně zvaný hora.
Budou šťastné.
Každý z nás se na přívaly sněhu díváme jinak.
Děti jsou šťastné.
Silničáři a pojišťováci jsou nešťastní.
Mnozí mají ve zvyku na takové počasí nadávat a spílat Bohu, že dopustil takovou nespravedlnost, jakou je sněžení v lednu.
Nebylo by lepší být spíše Bohu vděčný za to, že je naopak vše tak, jak má být?

Tráva usychá, květ vadne, ale slovo Boha našeho je stálé navěky.
Izajáš 40:8


B21