úterý 5. ledna 2010

Dobrý den

Dnes byl dobrý den. Konečně mám novou kytaru. V polovině prosince jsem ji objednal u lidlmusic.cz, kteří mi až do dnešního dne nedali žádnou informaci o tom, kdy bude. Když jsem tam zavolal, řekli mi, že se mohu dočkat nejdříve koncem ledna. Moc jsem z této komunikace nebyl nadšený, přeci jen jsem jim až do dnešního dne poslal asi tři dotazy, z nichž nezareagovali ani na jeden. Zareagovali až na storno objednávky, to potvrdili.
Tak jsem se obrátil na http://musiccenter.cz/, nabídli mi dokonce lepší cenu a měli ji v obchodě.
Už je doma. Zatím mám jen fotku z internetu, ale hraje krásně.
Akorát musím vychytat zvuk, ale už pracuji na pedal-boardu. Prvním stompboxem bude klasický sedmipásmový ekvalizér, přece jen je výstup z piezisnímače hodně slabý, neporadí si s ním ani RP-200, který používám k elektrické kytaře. Druhý by měl být chorus (moc se mi líbí Nano Clone od Electro Harmonix, přijde mi naprosto geniální, že jim stačí jediný kroutidlo, zatímco ostatní potřebují nejméně čtyři) a na konec nějaký delay. Ale to je hudba budoucnosti ;)