čtvrtek 30. července 2009

Casio G-Shock

Už asi osm hodin mám na ruce Casio G-Shock GW5600E. Je to pro mě velmi zvláštní a velmi nový pocit, protože digitálky jsem na ruce neměl ani nepamatuji. Tedy pamatuji, naposledy někdy v roce 1987 (po všech možných modelech Knessel, Montana s osmi melodiemi a Casio s kalkulačkou to byl ana-digi model, pamatuji si, že jeden segment ručičky jim nefungoval).

Prvotní bylo překvapení - hodinky jsou menší, než jsem čekal, ale na ruce vypadají přiměřeně. Verze 5600 má kovová tlačítka, což může být horší pro manipulaci. Zatím se mi s nimi manipuluje dobře, možná proto, že nemanipuluji :) Nejhorší je z tohoto pohledu levé horní tlačítko, zcela zapuštěné. Nejprve jsem si myslel, že se používá pouze pro nastavování času, ostatně nápis ADJUST by tomu nasvědčoval, ale bohužel se používá i pro nulování stopek. Nemilé, nebudu stopovat. Ostatně, i když tu jsou stopky, asi nejsou prvořadou funkcí. Kdo touží po náramkových stopkách, nejspíš sáhne např. po Timex Ironman, které mají veliké tlačítko pod displejem.

Nevím, co dál psát o hodinkách, které mají vnější pouzdro vyfouknuté z kusu plastu a vše, co umí je jasným fontem napsáno na krycím sklíčku. Asi nic. Jsou to hodinky na práci, hodinky, které si ráno klidně vezmete do práce na jatka. Pouze na odpolední brandy v klubu se moc nehodí. Leda tak do klubu rváčů.